Visuele identiteit voor Karavaan van 1001 meiden

Concept, ontwerp en uitvoering

In Nederland zitten Marokkaanse meiden vaak in een spagaat tussen twee culturen; het leven thuis en het leven daarbuiten zijn moeilijk met elkaar te verenigen. Meiden die met deze situatie worstelen konden bij De Heuvel terecht om - met gebruikmaking van een spel - herkenbare thema’s en situaties te bespreken. Een themabijeenkomst fungeerde als het startmoment voor dit vernieuwende project.

Als uitgangspunt voor de vormgeving werd de mix van culturen ingezet, met als resultaat een groot animo om met dit project mee te mogen doen.

Product

  • Visuele identiteit:
  • Logo, flyer, uitnodiging, rapportomslag, brochure, tatoeages, spelbord en kaarten
  • 2008, i.o.v. De Heuvel, adviesbureau voor jeugd- en jongerenwerk.

Wilt u een specifieke doelgroep bereiken met gebruikmaking van een aansprekende visuele identiteit? Maak contact en wij gaan graag met u in gesprek.